מה למדנו?
המורה יוצר סקר קצרצר המשקף בזמן אמת את רמת הידע של התלמידים
מה עושים המורים
- מחליט מהן הנקודות החשובות ביותר להבנה השיעור
- יוצר סקר קצר 2-3 שאלות הבנה
- עוצר את השיעור 10 דק' לפני הסוף ומציג את הסקר
- מתייחס לתוצאות כדי לתקן טעויות הבנה ומסכם את השיעור.
הוראות לתלמידים
- עונה על סקר קצר
- מקבל משוב מיידי במה טעה ובמה צדק
- מבין מה מצבו ביחס למצב הכיתה הכללי
- מקשיב להסבר נוסף מהמורה
למה?
המורה מקבל בזמן אמת נתונים מלאים על הנקודות החשובות שהועברו בשיעור ויש לו הזדמנות לתקן טעויות הבנה.
https://teacher.jlm.org.il/popups/35061
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש) | תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
Make it Open
מיזם בינלאומי נועד לסייע למורות ולמורים לקדם למידת STEM
תוכניות חינוכיות
לומדים בשיתופיות
מגוון דרכים לשיתופיות בלמידה המאפשרות לתלמידים להיות שותפים בלמידה
ארגז כלים
אוריינות דיגיטלית
מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה
שגרה דיגיטלית