מה למדנו?
המורה יוצר סקר קצרצר המשקף בזמן אמת את רמת הידע של התלמידים
מה עושים המורים
- מחליט מהן הנקודות החשובות ביותר להבנה השיעור
- יוצר סקר קצר 2-3 שאלות הבנה
- עוצר את השיעור 10 דק' לפני הסוף ומציג את הסקר
- מתייחס לתוצאות כדי לתקן טעויות הבנה ומסכם את השיעור.
הוראות לתלמידים
- עונה על סקר קצר
- מקבל משוב מיידי במה טעה ובמה צדק
- מבין מה מצבו ביחס למצב הכיתה הכללי
- מקשיב להסבר נוסף מהמורה
 למה? 
המורה מקבל בזמן אמת נתונים מלאים על הנקודות החשובות שהועברו בשיעור ויש לו הזדמנות לתקן טעויות הבנה.
https://teacher.jlm.org.il/popups/35061
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש) | תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע