בודקים הבנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מורה בפתיחת השיעור שולח לתלמידים שאלון.
שמטרתו: בדיקת ידע שנלמד

מה עושים המורים 

  • מנסחים שאלות על הידע שהבנתו היא החשובה ביותר להמשך הלמידה 
  • בונים מהשאלות שאלון דיגיטלי עם משוב מיידי 
  • השאלון יופיע לתלמידים בכיתה הוירטואלית כמשימה אישית עליה יקבל משוב מיידי 
  • המורה והתלמידים יוכלו לצפות בתוצאות הכיתתיות והאישיות ולהסיק אילו נקודות צריך לחזק

הוראות לתלמידים

בפתיחת השיעור מקבלים את הקישור לשאלון כמשימה אישית  ועונה עליו

  • ענו על השאלון, ובדקו את רמת הידע אליו הגעתם בעזרת משוב מיידי שקיבלתם
  • כיתבו למורה את הנושאים שהייתם רוצים לחזור וללמוד
 למה? 
  • לבסס את ידיעת החומר.
  • לאתר תלמידים שלא קלטו את הידע בשיעורים הקודמים.
  • לקיים דיונים שמבוססים על ידע.
  • שאלונים עם משוב מיידי מאפשרים לתלמידים באופן מידי לדעת מה מצבם בהתייחס לידע שנלמד 

https://teacher.jlm.org.il/popups/35091

מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: זוגות | קבוצה | מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

תוכניות חינוכיות

כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם

למידה חוץ כיתתית

עולם שלם של אפשרויות חדשות ללמידה פעילה בחוץ