חשיבה עצמאית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יוצרים "ממ" meme מנקודת מבט ביקורתית ומשתפים את כולם.

מה עושים המורים

  • מעלים את הדילמה או עמדה או עובדה או אירוע 
  • מפנים למחולל "ממ"
  • מגדירים לוח זמנים 
  • יוצרים קובץ שיתופי אליו יעלו התלמידים את התוצר שלהם 

הוראות לתלמידים 

  • צרו "ממ" כתגובה על הדילמה / שאלה שהמורה העלה 
  • תנו לו כותרת 
  • העלו לקובץ השיתופי 
 למה? 

יצירת תגובה ויזואלית מעודדת יצירתיות ומתרגלת את התלמידים בחשיבה ביקורתית.

https://teacher.jlm.org.il/popups/35113

מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים ביחד ב90 דקות

מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.

ממשיכים ללמוד ולהעמיק

באו להכיר אפשרות לשיעור שניתן להעמיק באמצעות תמונות, טקסט ותרשים זרימה