חשיבה עצמאית

יוצרים "ממ" meme מנקודת מבט ביקורתית ומשתפים את כולם.

מה עושים המורים

  • מעלים את הדילמה או עמדה או עובדה או אירוע 
  • מפנים למחולל "ממ"
  • מגדירים לוח זמנים 
  • יוצרים קובץ שיתופי אליו יעלו התלמידים את התוצר שלהם 

הוראות לתלמידים 

  • צרו "ממ" כתגובה על הדילמה / שאלה שהמורה העלה 
  • תנו לו כותרת 
  • העלו לקובץ השיתופי 

 למה? 

יצירת תגובה ויזואלית מעודדת יצירתיות ומתרגלת את התלמידים בחשיבה ביקורתית.

https://teacher.jlm.org.il/popups/35113

שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
תחום דעת: רב מלל | מדעי | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים