תהליכי הערכה באמצעות AI
באמצעות הבינה המלאכותית ניתן לקיים תהליכי הערכה מעצבת בקלות רבה. אנחנו רוצים להכיר לכם את הכלי שבודק עבורכם את הטקסט
כשמו כן הוא - יכול לעזור לכם בבדיקת תשובות / קטעי כתיבה / מאמרים/ וכל דבר אחר שתלמידים כותבים
מה עושה המורה?
- נכנסים ל- EassayGrader. אם זו פעם ראשונה, נרשמים.
- קובעים מחוון מפורט לבדיקה על פי קריטריונים - בעברית
- מעלים למערכת את המחוון ואת תוצרי התלמידים
- EassayGrader - יחזיר לכם את ההערכה לפי הקרטריונים שקבעתם. אמנם באנגלית. אבל בדיוק לפי הקרטריונים שהגדרתם לו
הוראות לתלמידים
- מקבלים משימה מהמורה לכתוב תשובה / פסקה / מאמר / סיכום
- מגיש למורה
 למה? 
באמצעות הכלי EassayGrader שמבוסס על בינה מלאכותית אפשר לחסוך בזמן, ולהשקיע זמן אותו בתהליכי למידה.
- זמן- שיאפשר לכם לתת לתלמידים לעשות ריבוי של טיוטות ולקיים תהליך של הערכה מעצבת במקום מסכמת.
- ניתן להפוך את תהליך ההערכה למדויק ע"י דיוק של המחוון להערכת העבודות
- בהמשך , תוכלו להפוך את התלמידים לשותפים לתהליך ההערכה - גם הם ילמדו להשתמש - עם מחוונים שאתם יוצרים עבורם
https://teacher.jlm.org.il/popups/52410
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי