תהליכי הערכה באמצעות AI
באמצעות הבינה המלאכותית ניתן לקיים תהליכי הערכה מעצבת בקלות רבה. אנחנו רוצים להכיר לכם את הכלי שבודק עבורכם את הטקסט
כשמו כן הוא - יכול לעזור לכם בבדיקת תשובות / קטעי כתיבה / מאמרים/ וכל דבר אחר שתלמידים כותבים
מה עושה המורה?
- נכנסים ל- EassayGrader. אם זו פעם ראשונה, נרשמים.
- קובעים מחוון מפורט לבדיקה על פי קריטריונים - בעברית
- מעלים למערכת את המחוון ואת תוצרי התלמידים
- EassayGrader - יחזיר לכם את ההערכה לפי הקרטריונים שקבעתם. אמנם באנגלית. אבל בדיוק לפי הקרטריונים שהגדרתם לו
הוראות לתלמידים
- מקבלים משימה מהמורה לכתוב תשובה / פסקה / מאמר / סיכום
- מגיש למורה

למה?
באמצעות הכלי EassayGrader שמבוסס על בינה מלאכותית אפשר לחסוך בזמן, ולהשקיע זמן אותו בתהליכי למידה.
- זמן- שיאפשר לכם לתת לתלמידים לעשות ריבוי של טיוטות ולקיים תהליך של הערכה מעצבת במקום מסכמת.
- ניתן להפוך את תהליך ההערכה למדויק ע"י דיוק של המחוון להערכת העבודות
- בהמשך , תוכלו להפוך את התלמידים לשותפים לתהליך ההערכה - גם הם ילמדו להשתמש - עם מחוונים שאתם יוצרים עבורם
https://teacher.jlm.org.il/popups/52410
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
אוריינות דיגיטלית
מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה
שגרה דיגיטלית
מסכמים
דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.
ארגז כלים
למידה רב חושית
דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים
ארגז כלים