יוצרים אווירה

התלמידים פותחים מצלמות ובוחרים אייקון לפי המצב רוח שלהם הבוקר.

מה עושים המורים 

  • מבקש מהתלמידים להגדיר אייקון שמשקף את המצב רוח שלהם כרגע. 
  • מבקשים מכל ילד לבחור תמונה שמשקפת מקום בו היה רוצה ללמוד. לשמור אותה במחשב שלו ולהעלות אותה כרקע 
  • מבקש מהתלמידים להסביר בצ'ט למה?

הוראות לתלמידים? 

  • פותח מצלמה 
  • בוחר אייקון המשקף את המצב רוח שלו
  • שומר את התמונה במחשב 
  • מעלה אות כרקע או בחור מסגרת מהפילטרים הקיימים

למה?

  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש 
  • יוצר קשר בין התלמידים שרואים את התשובות של חבריהם 
  • מאפשר למורה לזהות מי מהתלמידים חשוב ליצור איתו קשר פרטני אחרי המפגש 

https://teacher.jlm.org.il/popups/35045

שכבת גיל: י'-יב' | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה רב חושית

דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים
ארגז כלים
למידה רב חושית

ברגלים-נעים ללכת בעיר

תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות
ברגלים-נעים ללכת בעיר

משחוק בלמידה

בעזרת משחוק, התלמיד מקבל משוב על הלמידה והמורה מקבל נתונים על התלמידים
ארגז כלים
משחוק בלמידה