יוצרים אווירה
התלמידים פותחים מצלמות ובוחרים אייקון לפי המצב רוח שלהם הבוקר.
מה עושים המורים
- מבקש מהתלמידים להגדיר אייקון שמשקף את המצב רוח שלהם כרגע.
- מבקשים מכל ילד לבחור תמונה שמשקפת מקום בו היה רוצה ללמוד. לשמור אותה במחשב שלו ולהעלות אותה כרקע
- מבקש מהתלמידים להסביר בצ'ט למה?
הוראות לתלמידים?
- פותח מצלמה
- בוחר אייקון המשקף את המצב רוח שלו
- שומר את התמונה במחשב
- מעלה אות כרקע או בחור מסגרת מהפילטרים הקיימים
למה?
- יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
- יוצר קשר בין התלמידים שרואים את התשובות של חבריהם
- מאפשר למורה לזהות מי מהתלמידים חשוב ליצור איתו קשר פרטני אחרי המפגש
https://teacher.jlm.org.il/popups/35045
שכבת גיל: י'-יב' | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
למידה רב חושית
דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים
ארגז כלים
ברגלים-נעים ללכת בעיר
תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות
משחוק בלמידה
בעזרת משחוק, התלמיד מקבל משוב על הלמידה והמורה מקבל נתונים על התלמידים
ארגז כלים