ארגון למידה עצמאית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
מחלקים את החומר למקטעים קצרים ומחליטים מה יילמד בצורה סינכרונית ומה בצורה א-סינכרונית על פי עקרונות של מיקרו למידה.
מה עושים המורים
- למידה א-סינכרונית - למידה עצמאית של התלמידים כאשר המורה זמין לעזרה אישית
- חלוקת המידע ליחידות מידע קטנות
- ארגון תהליך הלמידה - קביעת זמנים עבור למידה סנכרונית ולמידה א-סנכרונית
- יצירת משימות א-סנכרוניות והקצאתם לתלמידים בכיתה הוירטואלית
- בניית מפגשים סינכרונים פעילים לכל הכיתה או לקבוצות למידה
הוראות לתלמידים
- מקבלים מבנה ברור של תהליך הלמידה,
- מתכננים את הלמידה בהתאם ללוח הזמנים והמשימות שקיבלו
- מבצעים משימות ומתמודדים עם חומר חדש באופן עצמאי, עובדים לבד או בקבוצה ומגישים את המשימות.
- נעזרים במורים לפי הצורך
 למה? 
- מהלך של למידה עצמאית בהובלה של תלמידים מאפשר להם לתרגל מיומנות של לומד עצמאי
- כשתלמיד נדרש לאחריות על תהליך הלמידה הדבר יוצר מעורבות של התלמידים .
- כשהלמידה העצמאית היא בזוגות או בשלשות זה יוצר קשר בין התלמידים שרואים את התשובות של חבריהם.
- מאפשר למורה לזהות עם מי מהתלמידים חשוב ליצור קשר פרטני אחרי המפגש.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21839
חלקי השיעור: הכנה וארגון
משך הפעילות: 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה