הצגה ומשוב

תלמיד מציג את התוצר שלו ומקבל משוב כיתתי. 

מה המורה עושה ?

  • נותן עם המשימה מחוון ברור להערכתה
  • בונה טופס ממוחשב מבוסס על המחוון שכל התלמידים עונים עליו בזמן הצגת התוצר בכיתה.

מה התלמיד עושה ? 

  • התלמיד המקשיב : מקשיב הקשבה פעילה במהלך ההצגה ועונה על הטופס בזמן ההצגה ובסופה
  • התלמיד המציג : מקבל את תוצאות הטופס ומעלה תובנות ומבצע תיקונים

למה?

  • בעקבות המשימה א-סינכרונית שניתנה, התלמידים מתבקשים להציג את התוצר ולקבל משוב מחבריהם.
  • התלמיד מקבל משוב מהרבה תלמידים ולא ממורה אחד.
  • חיסכון משמעותי למורה בזמן בדיקת המשימות שהתלמידים הכינו.

https://teacher.jlm.org.il/popups/35059

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה
ארגז כלים
מוודאים הבנה

מייצגים דמות

דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
מייצגים דמות

לומדים בשיתופיות

מגוון דרכים לשיתופיות בלמידה המאפשרות לתלמידים להיות שותפים בלמידה
ארגז כלים
לומדים בשיתופיות