ויקיפדיה בקטנה

מרחיבים את הידע על הנושא בוחרים את הזווית שמעניינת אותנו להרחבה

מה עושים המורים

  • בוחר את הנושא בו יעמיקו התלמידים 
  • משתמש בתבנית או יוצר תבנית שמובילה את התלמיד בשלבים לבחור את נקודות המבט והנושא שבו הוא רוצה להרחיב ולהעמיק את הידע שלו .

  מצורפת תבנית להורדה

הוראות לתלמידים 

  • בוחר במה להעמיק ולמצוא ידע נוסף  
  • כותב את הידע החדש אותו למד 
  • שולח את המשימה למורה או משתף את חבריו

 למה? 

  • כאשר נותנים לתלמידים לבחור להמשיך להעמיק בנושא מאפשרים להם למצוא את הקשר שלהם לנוא ולהפוך אותו לרלוונטי.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21313

שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה | חקר ופתרון בעיות
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם
ארגז כלים
לומדים נושא חדש

שגרה דיגיטלית

מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית

לומדים מתמטיקה

מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה
ארגז כלים
לומדים מתמטיקה