סיכום בתמונות
התלמיד יוצר סדרת תמונות/ציורים שהוא מצייר המספרת את השתלשלות החומר הנלמד.
מה עושים המורים
נותן לתלמידים משימה- לייצר סדרת תמונות שהם מוצאים ברשת/או מציירים בעצמם, שמסבירה את החומר שלמדו בכיתה.
הוראות לתלמידים
בוחר 3-4 תמונות או מצייר ונותן לכל תמונה כותרת, כך שתהיה השתלשלות ברורה של החומר הנלמד.למה?
סיפור בתמונה מאפשר לכל תלמיד למצוא את הדרך המדויקת בה הוא מבטא את הידע שלו.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26980
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו'
מטרת השיעור: יצירה
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)
מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס
מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
ברגלים-נעים ללכת בעיר
תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות