סיכום בתמונות

התלמיד יוצר סדרת תמונות/ציורים שהוא מצייר המספרת את השתלשלות החומר הנלמד.

מה עושים המורים
נותן לתלמידים משימה- לייצר סדרת תמונות שהם מוצאים ברשת/או מציירים בעצמם, שמסבירה את החומר שלמדו בכיתה.

הוראות לתלמידים

בוחר 3-4 תמונות או מצייר ונותן לכל תמונה כותרת, כך שתהיה השתלשלות ברורה של החומר הנלמד.

למה?

סיפור בתמונה מאפשר לכל תלמיד למצוא את הדרך המדויקת בה הוא מבטא את הידע שלו.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26980

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו'
מטרת השיעור: יצירה
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

ברגלים-נעים ללכת בעיר

תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות
ברגלים-נעים ללכת בעיר