דסמוס ללמידה עצמאית
- עושים שימוש בתהליכי למידה ותרגול קיימים ומתאימים אותם לתלמידים
- משתמשים ביכולות ההדמיה ובנית תהליכי למידה ותרגול כדי להקל על ההבנה ולהפוך את הלמידה רלוונטית לתלמידים
מה עושים המורים
- בוחר את התהליך המתאים לנושא הנלמד.
- מוצא באתר דסמוס את התרגול המתאים- מתרגם אותו לעברית במידת הצורך ומתאים אותו לתלמידים - דוגמא לפעילות שתורגמה לעברית
הוראות לתלמידים
או מה כוללים תהליכי למידה שעובר התלמיד בדסמוסשלב א'
סרטון לגירוי המחשבה - שעליו התלמיד שואל שאלה או מציב בעיה שצריך לפתור אותה
מתחיל בשלבים לפתור את הבעיה
הופך את המידע שמצא לנוסחה
מנסה לפתור בעיות דומות
מנסח תובנה או כלל
 למה? 
- מעורר את סקרנות הילדים כאשר מציב בעיות וסוגיות רלוונטיות לפיתרון
- מאפשר לתלמידים לפעול באופן עצמאי בתהליך הלמידה
https://teacher.jlm.org.il/popups/25211
שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | חקר ופתרון בעיות
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי