יוצרים סקרנות
עונים על שאלה במילה - יוצרים ביחד ענן מילים
מה עושים המורים
- מנסח שאלה
- מעלה אותה על ענן המילים
- מעלה את הקישור לענן המילים לצ'אט
- מתייחס למילים המובלטות שתלמידים כתבו הכי הרבה פעמים
הוראות לתלמידים?
- נכנסים לקישור של ענן המילים בצ'אט
- עונים במילה על השאלה
- חוזרים על התהליך כמה פעמים
- צופים בתוצאות ורואים האם יש תלמידים נוספים שחשבו כמוהם.
 למה? 
- יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
- יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור
https://teacher.jlm.org.il/popups/21840
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה