שואלים שאלות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מורה בפתיחת השיעור או בסיכום השיעור מעלה מושג מרכזי ונותן לתלמידים לשאול שאלות עליו במפת חשיבה או בקיר שיתופי

מה עושים המורים
בונה קיר שיתופי/ מפת חשיבה

הוראות לתלמידים
שואל שאלות במרחב השיתופי שהמורה העלה

 למה? 

כדי לעורר את התלמידים לחשיבה על נושא השיעור ועודד מעורבות פעילה שלהם, כדי ללמד את התלמידים להעלות שאלות כחלק מתהליך של חקירת נושא, כדי ליצור סקרנות אצל התלמידים.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21284

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית

לומדים מתמטיקה

מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה

טקס אוסקר החינוך הירושלמי 2023

בואו לראות את טקסט האוסקר הירושלמי שלנו