שואלים שאלות

מורה בפתיחת השיעור או בסיכום השיעור מעלה מושג מרכזי ונותן לתלמידים לשאול שאלות עליו במפת חשיבה או בקיר שיתופי

מה עושים המורים

בונה קיר שיתופי/ מפת חשיבה

הוראות לתלמידים
שואל שאלות במרחב השיתופי שהמורה העלה

 למה? 

כדי לעורר את התלמידים לחשיבה על נושא השיעור ועודד מעורבות פעילה שלהם, כדי ללמד את התלמידים להעלות שאלות כחלק מתהליך של חקירת נושא, כדי ליצור סקרנות אצל התלמידים.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21284

שכבת גיל: י'-יב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: חשיבה ביקורתית | הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות
ארגז כלים
ארגון למידה עצמאית

תלמידים מובילים שיעור

בואו להכיר תבנית לשיעור, בלמידה עצמאית
ארגז כלים
תלמידים מובילים שיעור

לומדים עם ספירת הציפורים

מאגר חומרי למידה בנושא ספירת הציפורים בירושלים
ארגז כלים
לומדים עם ספירת הציפורים