זכות הבחירה
הציגו לתלמידים מספר אפשרויות שונות לאופן הביצוע של המשימה הלימודית (למשל, במקום להגיש בכתב אפשר גם לצייר ציור, לצלם סרטון או להסביר בע"פ).
 למה? 
באופן טבעי, תלמידים מרגישים שהמשימות הלימודים נכפות עליהם,
ולכן המוטיבציה שלהם לבצע אותן אינה גבוהה.
הגדלת מרחב הבחירה מגדילה את תחושת המסוגלות,
וכך משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה לביצוע המשימה.
כמו כן, גיוון דרכי הביצוע מאפשר לתלמידים
להביא לידי ביטוי כשרונות ויכולות שונות.
- תנו לתלמידים גם את האפשרות להציע בעצמם חלופות רלוונטיות למשימה.
- ערוץ נוסף להגדלת מרחב הבחירה היא בנוגע לציון על המשימה - אפשר להגדיר מראש רמות ביצוע שונות, שכל אחת מהן מזכה בציון אחר. כך תלמיד יוכל לבחור לכוון אל ציון מסוים, ולאו דווקא אל הציון מלא.
- במקום לתאר בכתב דו-שיח בין דמויות, אפשר ליצור הצגה או לצייר קומיקס (תנ"ך, היסטוריה, ספרות).
- במקום לענות על כל התרגילים ברצף, אפשר לפתור תרגיל אחד מכל סוג, ואז לבחור מאיזה סוג לבצע תרגילים נוספים (מתמטיקה, אנגלית).
https://teacher.jlm.org.il/popups/25241
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס
מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
שעור סנכרוני פעיל מרחוק
מתודות ורעיונות להוראה בלמידה מרחוק. באצעותם נהפוך את הלמידה לפעילה וחוויתית.
ארגז כלים
לומדים עם ספירת הציפורים
מאגר חומרי למידה בנושא ספירת הציפורים בירושלים
ארגז כלים