מסר בכרזה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה עושים המורים

  • חוזר עם התלמידים על הסיפורים המרכזיים בנושא שנלמד.
  • מבינים את נקודות המבט השונות שיש לדמויות השונות.
  • מבקש מכל זוג תלמידים להכין כרזה המתייחסת לנקודה מרכזית אחת ומציגה נקודת מבט של דמות אחת.

הוראות לתלמידים?

  • עובד בזוג.
  • נכנס לראש של הדמות.
  • מתמצת את הנקודה המרכזית.
  • בוחר תמונות וצבעים המביעים בצורה מדויקת את המסר שהחליט להעביר.
 למה? 

כרזה היא כלי להעברת מסר. כאשר תלמיד יוצר כרזה על החומר הנלמד הוא לא עושה סיכום נייטראלי של החומר אלא בוחר צד ומייצר לדעה הזו נראות ובולטות.
זו הזדמנות של התלמיד להיחשף לכרזות של תלמידים אחרים ולראות כיצד התוכן משתלב עם עיצוב והעברת מסר בדרך יצירתית.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26977

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | יצירה
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: זוגות
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

 כלי עזר 

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

טקס אוסקר החינוך הירושלמי 2023

בואו לראות את טקסט האוסקר הירושלמי שלנו

Make it Open

מיזם בינלאומי נועד לסייע למורות ולמורים לקדם למידת STEM

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית