/
/
/
למידה מתוך חקירה עצמאית

למידה מתוך חקירה עצמאית

תלמידים מקבלים נושא מהמורה ובאופן עצמאי בזוגות מחפשים מקורות מידע ללימוד הנושא

מה עושים המורים?

מגדירים את הנושא:

  • יש לפרקו לתת נושאים ולאפשר לתלמידים לבחור
  • , מכין דפי הנחיה ואו תרגול מדורג
  • מכין קובץ שיתופי בקלסרום אליו יעלו התלמידים את חומרי הלמידה ההסברים ותרגולים שמצאו
  • מכין בוחן מתוקשב לוידוא הבנה

הוראות לתלמידים

  • בוחרים תת נושא להעמקה
  • מחפשים מקורות מידע ללימוד את הנושא מתוך רשימה שהכין המורה
  • בגוגל מחפשים תרגילים לתרגול
  • מעלים את ההסברים והתרגולים שמצאו למשימה שיתופית בגוגל קלאסרום

 למה? 

בחירה מגבירה מוטיבציה , חשיפה של תלמידים למגוון דרכי הסבר מלמדת אותם למצוא את הדרך הנכונה עבורם

https://teacher.jlm.org.il/popups/55012

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מתמטיקה | מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים