/
/
/
למידה מתוך חקירה עצמאית

למידה מתוך חקירה עצמאית

תלמידים מקבלים נושא מהמורה ובאופן עצמאי בזוגות מחפשים מקורות מידע ללימוד הנושא

מה עושים המורים?

מגדירים את הנושא:

  • יש לפרקו לתת נושאים ולאפשר לתלמידים לבחור
  • , מכין דפי הנחיה ואו תרגול מדורג
  • מכין קובץ שיתופי בקלסרום אליו יעלו התלמידים את חומרי הלמידה ההסברים ותרגולים שמצאו
  • מכין בוחן מתוקשב לוידוא הבנה

הוראות לתלמידים

  • בוחרים תת נושא להעמקה
  • מחפשים מקורות מידע ללימוד את הנושא מתוך רשימה שהכין המורה
  • בגוגל מחפשים תרגילים לתרגול
  • מעלים את ההסברים והתרגולים שמצאו למשימה שיתופית בגוגל קלאסרום

למה?

בחירה מגבירה מוטיבציה , חשיפה של תלמידים למגוון דרכי הסבר מלמדת אותם למצוא את הדרך הנכונה עבורם

https://teacher.jlm.org.il/popups/55012

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מתמטיקה | מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.
ארגז כלים
מסכמים

הסטודיו של ביתא

תוכנית חינוכית המאפשר מרחב עבודה , לכם המורים, להיפגש עם מורים אחרים ומונטורים וסדנאות והלעזר אחד בשני
תוכניות חינוכיות
הסטודיו של ביתא

משחוק בלמידה

בעזרת משחוק, התלמיד מקבל משוב על הלמידה והמורה מקבל נתונים על התלמידים
ארגז כלים
משחוק בלמידה