משוב כיתתי
מתרגלים ביחד ולחוד בעזרת חידון
מה עושים המורים
- יוצר חידון המבוסס על שליפת ידע אישית וקבלת משוב מיידי כיתתי.
- מנהל את החידון כאשר השאלה מוצגת על הלוח וכל תלמיד משיב באופן אישי.
- תוך כמה שניות ניתן לראות על הלוח את התשובה הנכונה ואת שמות התלמידים שענו נכון ומהר.
- מסכם , מסביר לפי מידת הצורך או נותן לאחד התלמידים שהצליח במשימה להסביר
הוראות לתלמידים
- נכנס למשחק ובוחר כינוי (כדאי לבקש מהתלמידים לכתוב את שמותיהם האמיתיים).
- פותר אל המשימות
- רואה במהלך המשחק האם הוא צודק או טועה בכל שאלה שהוא עונה עליה.
- משתתף בסיכום ומסביר לחבריו לכיתה על פי הצורך
 למה? 
- המורה רואה מיד את ההתפלגות הכיתתית- כמה ענו נכון, וכמה ענו לא נכון ובאיזו תשובה הם בחרו. כך ניתן לאבחן היכן נמצאת הטעות של התלמידים.
- זו חוויית משחק תחרותית. רוב התלמידים נהנים מזה. צריך לדאוג שהתחרות לא הופכת לעיקר כי זה יכול להלחיץ את התלמידים.
- כל תלמיד מבין מיד אם צדק או טעה והיכן הוא ביחס לשאר הכיתה, מבלי שזה יהיה כרוך בנתינת ציון מספרי.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26581
שכבת גיל: רב גילאי | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה