מאזינים וכותבים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מורה מקליט הסבר בפודקאסט או משתמש בפודקאסט קיים,

התלמידים מקשיבים להסבר בפודקאסט כותבים את מה שהבינו.

כלים ליצירת פודקסט:

  1. מורה מקליט את עצמו :
  2. סביבות להקלטה: במחברת של הטימס, הקלטה בטלפון, מקליטים בעזרת  תוכנת AUDACITY
  3.  שמירת ההקלטה, כקובץ mp3
  4. העלאה של ההקלטה לdrive 
  5. הוספה למצגת, או שליחה ישירות בצ'אט או בזרם של הכלאסרום

מה עושים המורים 

  • מקליטים פודקאסט של 3-5 דק' שמסביר את הנושא (מומלץ ללוות גם בהסבר כתוב). או, מפנים את התלמידים לפודקאסט קיים שמסביר את הנושא 
  • מבקשים מהתלמידים במהלך ההאזנה לבצע משימת כתיבה

הוראות לתלמידים? 

  • מקשיב לפודקאסט 
  • מבצע משימת כתיבה בהתאם להוראות המורה: 

1. לכתוב במילים שלהם את מה ששמעו בהסבר
2. לכתוב שלש עובדות מרכזיות
3. לכתוב דברים חדשים שלמדו 

  • שולח את המשימה למורה בכיתה הוירטואלית
 למה? 

כדי שכל תלמיד יוכל לקבל את ההסבר בקצב שלו ויוכל לחזור לכל נקודה בהסבר אנו ממליצים לתת את חומר הלימוד לתלמידים באמצעות פודקאסטים או סרטונים .

https://teacher.jlm.org.il/popups/21310

מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש)
חלקי השיעור: הכנה וארגון | גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים ביחד ב90 דקות

מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות

טקס אוסקר החינוך הירושלמי 2023

בואו לראות את טקסט האוסקר הירושלמי שלנו

שגרה דיגיטלית

מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס