מאזינים וכותבים

מורה מקליט הסבר בפודקאסט או משתמש בפודקאסט קיים,

התלמידים מקשיבים להסבר בפודקאסט כותבים את מה שהבינו.

כלים ליצירת פודקסט:

  1. מורה מקליט את עצמו :
  2. סביבות להקלטה: במחברת של הטימס, הקלטה בטלפון, מקליטים בעזרת  תוכנת AUDACITY
  3.  שמירת ההקלטה, כקובץ mp3
  4. העלאה של ההקלטה לdrive 
  5. הוספה למצגת, או שליחה ישירות בצ'אט או בזרם של הכלאסרום

מה עושים המורים

  • מקליטים פודקאסט של 3-5 דק' שמסביר את הנושא (מומלץ ללוות גם בהסבר כתוב). או, מפנים את התלמידים לפודקאסט קיים שמסביר את הנושא 
  • מבקשים מהתלמידים במהלך ההאזנה לבצע משימת כתיבה

הוראות לתלמידים? 

  • מקשיב לפודקאסט 
  • מבצע משימת כתיבה בהתאם להוראות המורה: 

1. לכתוב במילים שלהם את מה ששמעו בהסבר
2. לכתוב שלש עובדות מרכזיות
3. לכתוב דברים חדשים שלמדו 

  • שולח את המשימה למורה בכיתה הוירטואלית

 למה? 

כדי שכל תלמיד יוכל לקבל את ההסבר בקצב שלו ויוכל לחזור לכל נקודה בהסבר אנו ממליצים לתת את חומר הלימוד לתלמידים באמצעות פודקאסטים או סרטונים .

https://teacher.jlm.org.il/popups/21310

שכבת גיל: רב גילאי | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש)
חלקי השיעור: גוף שיעור | הכנה וארגון
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה
אופן הלמידה: זוגות | לבד
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים