מאזינים וכותבים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
 איך? 

מורה מקליט הסבר בפודקאסט או משתמש בפודקאסט קיים ,

התלמידים מקשיבים להסבר בפודקאסט כותבים את מה שהבינו.

כלים ליצירת פודקסט:

  1. מורה מקליט את עצמו :
  2. סביבות להקלטה : במחברת של הטימס, מקליטים בטלפון ,, מקליטים בעזרת  תוכנת AUDACITY
  3.   שומרים את ההקלטה  כקובץ mp3,
  4. מעלים אותה לdrive 
  5. מוסיפים למצגת או שולחים ישירות לתלמידים בצ'אט או בזרם

מה עושה המורה? 

  • מקליט פודקאסט של 3-5 דק' שמסביר את הנושא (מומלץ ללוות גם בהסבר כתוב) או מפנה את התלמידים לפודקאסט קיים שמסביר את הנושא 
  • מבקש מהתלמידים במהלך ההאזנה לבצע משימת כתיבה :

מה עושה התלמיד? 

  • מקשיב לפודקאסט 
  • מבצע משימת כתיבה בהתאם להוראות המורה: 

1. לכתוב במילים שלהם את מה ששמעו בהסבר
2. לכתוב שלש עובדות מרכזיות
3. לכתוב דברים חדשים שלמדו 

  • שולח את המשימה למורה בכיתה הוירטואלית
 למה? 

כדי שכל תלמיד יוכל לקבל את ההסבר בקצב שלו ויוכל לחזור לכל נקודה בהסבר אנו ממליצים לתת את חומר הלימוד לתלמידים באמצעות פודקאסטים או סרטונים .

https://teacher.jlm.org.il/popups/21310

מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש)
חלקי השיעור: הכנה וארגון | גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי