הצגה ומשוב

מה עושים המורים

נותן עם המשימה מחוון ברור להערכתה - בונה טופס ממוחשב מבוסס על המחוון שכל התלמידים עונים עליו בזמן הצגת התוצר בכיתה+ 2 דק' אחרי סיום ההצגה 

הוראות לתלמידים 

התלמיד המקשיב: מקשיב הקשבה פעילה במהלך ההצגה ועונה על הטופס בזמן ההצגה ובסופה

התלמיד המציג: מקבל את תוצאות הטופס ומעלה תובנות ומבצע תיקונים

 למה? 

בעקבות משימה שניתנה בחדרים התלמידים מתבקשים להציג את התוצר ולקבל משוב מחבריהם 

זאת במטרה לשמור על מתח עבודה בחדרים ועל הקשבה פעילה בהצגת התוצרים במליאה 

https://teacher.jlm.org.il/popups/22095

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: דיון
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות
ארגז כלים
ארגון למידה עצמאית

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה
ארגז כלים
מוודאים הבנה

ברגלים-נעים ללכת בעיר

תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות
ברגלים-נעים ללכת בעיר