הצגה ומשוב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה עושים המורים

נותן עם המשימה מחוון ברור להערכתה - בונה טופס ממוחשב מבוסס על המחוון שכל התלמידים עונים עליו בזמן הצגת התוצר בכיתה+ 2 דק' אחרי סיום ההצגה 

הוראות לתלמידים 

התלמיד המקשיב: מקשיב הקשבה פעילה במהלך ההצגה ועונה על הטופס בזמן ההצגה ובסופה

התלמיד המציג: מקבל את תוצאות הטופס ומעלה תובנות ומבצע תיקונים

 למה? 

בעקבות משימה שניתנה בחדרים התלמידים מתבקשים להציג את התוצר ולקבל משוב מחבריהם 

זאת במטרה לשמור על מתח עבודה בחדרים ועל הקשבה פעילה בהצגת התוצרים במליאה 

https://teacher.jlm.org.il/popups/22095

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: דיון
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

סביבת ענן – גוגל קלאסרום

בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית