הצגה ומשוב
מה עושים המורים
נותן עם המשימה מחוון ברור להערכתה - בונה טופס ממוחשב מבוסס על המחוון שכל התלמידים עונים עליו בזמן הצגת התוצר בכיתה+ 2 דק' אחרי סיום ההצגה
הוראות לתלמידים
התלמיד המקשיב: מקשיב הקשבה פעילה במהלך ההצגה ועונה על הטופס בזמן ההצגה ובסופה
התלמיד המציג: מקבל את תוצאות הטופס ומעלה תובנות ומבצע תיקונים
למה?
בעקבות משימה שניתנה בחדרים התלמידים מתבקשים להציג את התוצר ולקבל משוב מחבריהם
זאת במטרה לשמור על מתח עבודה בחדרים ועל הקשבה פעילה בהצגת התוצרים במליאה
https://teacher.jlm.org.il/popups/22095
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: דיון
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: טבלט+גישה לאינטרנט | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
מורים -הורים
ביחידת ההורות של מנח"י נותנים למורים מענים סביב סוגיית תקשורת בונה אמון בין הורים למערכת החינוך. כנסו לראות
תוכניות חינוכיות
נושא: משבר האקלים
מאגר תכנים וחומרי הוראה בנושא "משבר האקלים", מגוון תכניות חינוכיות, מאגר חומרים (סרטונים, פודקאסטים, מערכי שיעור ועוד)
תוכניות חינוכיות
לומדים בשיתופיות
מגוון דרכים לשיתופיות בלמידה המאפשרות לתלמידים להיות שותפים בלמידה
ארגז כלים