/
/
/
מספרים סיפור בתמונות

מספרים סיפור בתמונות

מה עושים המורים?

  • בוחר את הנושא שסביבו יספרו התלמידים את הסיפור.
  • מלמד את התלמידים כיצד לחתוך ולערוך תמונות וליצור קולז' בתוך מצגת או פוסטר.
  • כותב מחוון שמסביר לתלמידים את הדרישה מהסיפור ומהקולאז'.

הוראות לתלמידים

  • כל תלמיד בוחר את נקודת המבט ליצירת הסיפור וחושב איך ניתן להעביר אותה באמצעות אוסף של תמונות.
  • מחפש תמונות שבאמצעותם יספר את הסיפור ובוחר האם לעשות קולאז' או פוסטר.
  • מסביר את נקודת המבט שבחר.

 למה? 

עריכת תמונה מאפשרת לתלמיד להסתכל על הסיפור בכללותו ולהתעמק במסר שלו ואז לבחור כיצד לעצב את הסיפור מחדש ולתת דגש לפרטים מסוימים מתוך הסיפור הכולל.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26978

שכבת גיל: י'-יב' | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: זוגות | לבד
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: חשיבה ביקורתית | הבעה בעל פה | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

תוכניות חינוכיות

כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים
תוכניות חינוכיות
תוכניות חינוכיות

למידה רב חושית

דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים
ארגז כלים
למידה רב חושית

לומדים מתמטיקה

מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה
ארגז כלים
לומדים מתמטיקה