דיון ותוצר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

התלמידים נפגשים לדיון קבוצתי עם תוצר

מה המורה עושה ?

    • מחלק את הכיתה לקבוצות קטנות (4-6 תלמידים)
  • יוצר מצגת שיתופית בה יש את נושא הדיון הוראות לניהול הדיון, וגם שקף לכל קבוצה בה תכתוב את מסקנותיה.
  • מכניס את המצגת לכיתה הוירטואלית בסביבת הענן כך שתהיה נגישה לכל הקבוצות.
  • מגדיר מראש זמנים לחזרה מהחדרים.
  • בזמן הדיון המורה עוקב אחר התקדמות המצגת ונכנס לחדרים השונים כדי להשתתף בדיון יחד עם התלמידים.
  • לאחר החזרה מהחדרים, מקציב לכל קבוצה דקה אחת להצגת השקופית שהכינה.

 

הוראות לתלמידים ? 

  • משתתפים בדיון בקבוצה קטנה בזום
  • כותבים יחד את המסקנות שעולות מהדיון שערכו
  • מציגים במליאה את השקופית שהכינו.
 למה? 
  • מאפשר לקיים דיון שיתופי שבו כל תלמיד לוקח חלק כותב את מחשבותיו ומגיב על מחשבות של תלמידים אחרים 
  • מאפשר למורה לעקוב אחר הלמידה בחדרים תוך כדי השיעור.

https://teacher.jlm.org.il/popups/35056

מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: זוגות | קבוצה
משך הפעילות: 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי