דילוג לתוכן
עושים חינוך ירושלמי
  • ארגז כלים
    שיעורים לדוגמא

    לומדים ביחד ב- 90 דקות

    לומדים נושא חדש

    יצירה בעקבות למידה

    לכל השיעורים

    בונים שיעור לבד

    אייקון שיעור סינכרוני פעיל בזום

    שיעור סינכרוני פעיל בזום

    אייקון למידה א-סינכרונית

    למידה עצמאית

    אייקון למידה רב חושית

    למידה רב חושית

    לכל השיעורים

    רעיונות לגיוון השיעור

    למידה עצמאית

    מנסחים כללים

    חשיבה ביקורתית

    לכל הרעיונות

    עקרונות הלמידה המבוזרת

  • שגרה דיגיטלית
    ספרים כחולים בערימה

    למידה

    סביבת גוגל

    טימס 365

    אוריינות דיגיטלית

    בחירה

    שילוב טכנולוגיה בלמידה

    תוכן דיגיטלי

  • תוכניות חינוכיות
  • לוח אירועים
לוגו מינהל חינוך ירושלמי

popups-place: בכיתה

למידה עם צ'אט-בוט

פיענוח שאלה

תשובה בשלבים

חשיבה עצמאית

יוצרים בשת"פ

בעד ונגד

מה למדנו?

מורה בפתיחת השיעור שולח לתלמידים שאלון.שמטרתו: בדיקת ידע שנלמד

בודקים הבנה

בפתיחת השיעור המורה מעלה מושג מרכזי ונותן לתלמידים לשאול שאלות עליו במפת חשיבה או בקיר שיתופי.

שאלות לחשיבה

מוודאים הבנה

ניווט

1 2 … 11 העמוד הבא ←
עושים חינוך ירושלמי!
Facebook
Instagram
Youtube
לוגו מינהל חינוך ירושלמי

מפת אתר | תקנון  | הצהרת נגישות | צור קשר

© 2022 כל הזכויות שמורות 
האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע"י זכויות יוצרים. כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר לרבות המידע והתכנים הכלולים בו, וכל מידע אחר הקשור לאתר, הנם בבעלות בלעדית של עיריית ירושלים (להלן: "העירייה") או של צדדים שלישיים מטעמו

ארגז הכלים הפדגוגי

שגרה דיגיטלית

תוכניות חינוכיות

לוח אירועים

שכבת גיל

מטרת השיעור

חלקי השיעור

מיקום השיעור

אופן הלמידה

שימוש בטכנולוגיה

משך הפעילות

רמת קושי טכנולוגית

זמן הכנה לשיעור