דילוג לתוכן
עושים חינוך ירושלמי
  • ארגז כלים
    שיעורים לדוגמא

    ממשיכים ללמוד ולהעמיק

    לומדים נושא חדש

    יצירה בעקבות למידה

    לכל השיעורים

    בונים שיעור לבד

    אייקון לומדים בשיתופיות

    למידה שיתופית

    אייקון למידה א-סינכרונית

    למידה עצמאית

    אייקון למידה רב חושית

    למידה רב חושית

    לכל השיעורים

    רעיונות לגיוון השיעור

    בדיקת עירנות

    תרגיל ותמונה

    תרגול עם גיאוגברה

    לכל הרעיונות

    עקרונות הלמידה המבוזרת

  • שגרה דיגיטלית
    ספרים כחולים בערימה

    למידה

    סביבת גוגל

    טימס 365

    אוריינות דיגיטלית

    בחירה

    שילוב טכנולוגיה בלמידה

    תוכן דיגיטלי

  • תוכניות חינוכיות
  • לוח אירועים
לוגו מינהל חינוך ירושלמי

popups-use-of-technology: טבלט+גישה לאינטרנט

חשיבה עצמאית

יוצרים בשת"פ

מורה בפתיחת השיעור שולח לתלמידים שאלון.שמטרתו: בדיקת ידע שנלמד

בודקים הבנה

בפתיחת השיעור המורה מעלה מושג מרכזי ונותן לתלמידים לשאול שאלות עליו במפת חשיבה או בקיר שיתופי.

שאלות לחשיבה

בעד ונגד

מוודאים הבנה

חדר בריחה

סרטון סיכום

סיכום בתמונות

חידון שיתופי

ניווט

1 2 … 11 העמוד הבא ←
עושים חינוך ירושלמי!
Facebook
Instagram
Youtube
לוגו מינהל חינוך ירושלמי

מפת אתר | תקנון  | הצהרת נגישות | צור קשר

© 2022 כל הזכויות שמורות 
האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע"י זכויות יוצרים. כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר לרבות המידע והתכנים הכלולים בו, וכל מידע אחר הקשור לאתר, הנם בבעלות בלעדית של עיריית ירושלים (להלן: "העירייה") או של צדדים שלישיים מטעמו

ארגז הכלים הפדגוגי

שגרה דיגיטלית

תוכניות חינוכיות

לוח אירועים

שכבת גיל

מטרת השיעור

חלקי השיעור

מיקום השיעור

אופן הלמידה

שימוש בטכנולוגיה

משך הפעילות

רמת קושי טכנולוגית

זמן הכנה לשיעור