דילוג לתוכן
עושים חינוך ירושלמי
  • ארגז כלים
    שיעורים לדוגמא

    תלמידים מובילים שיעור

    לומדים נושא חדש

    לומדים ביחד ב- 90 דקות

    לכל השיעורים

    בונים שיעור לבד

    אייקון לומדים בשיתופיות

    למידה שיתופית

    אייקון למידה רב חושית

    למידה רב חושית

    אייקון שיעור סינכרוני פעיל בזום

    שיעור סינכרוני פעיל בזום

    לכל השיעורים

    רעיונות לגיוון השיעור

    כתיבה מתמטית בכלים של גוגל וטימס 365

    ארגון למידה עצמאית

    הקניה חזותית

    משחק הזיכרון

    לכל הרעיונות

    עקרונות הלמידה המבוזרת

  • שגרה דיגיטלית
    ספרים כחולים בערימה

    למידה

    סביבת גוגל

    טימס 365

    אוריינות דיגיטלית

    בחירה

    שילוב טכנולוגיה בלמידה

    תוכן דיגיטלי

  • תוכניות חינוכיות
  • לוח אירועים
לוגו מינהל חינוך ירושלמי

popups-section: רב מלל

למידה עם צ'אט-בוט

יוצרים בשת"פ

מביעים עמדה

פיענוח שאלה

תשובה בשלבים

חשיבה עצמאית

מורה בפתיחת השיעור שולח לתלמידים שאלון.שמטרתו: בדיקת ידע שנלמד

בודקים הבנה

בפתיחת השיעור המורה מעלה מושג מרכזי ונותן לתלמידים לשאול שאלות עליו במפת חשיבה או בקיר שיתופי.

שאלות לחשיבה

בעד ונגד

דיון ותוצר

ניווט

1 2 … 12 העמוד הבא ←
עושים חינוך ירושלמי!
Facebook
Instagram
Youtube
לוגו מינהל חינוך ירושלמי

מפת אתר | תקנון  | הצהרת נגישות | צור קשר

© 2022 כל הזכויות שמורות 
האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע"י זכויות יוצרים. כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר לרבות המידע והתכנים הכלולים בו, וכל מידע אחר הקשור לאתר, הנם בבעלות בלעדית של עיריית ירושלים (להלן: "העירייה") או של צדדים שלישיים מטעמו

ארגז הכלים הפדגוגי

שגרה דיגיטלית

תוכניות חינוכיות

לוח אירועים

שכבת גיל

מטרת השיעור

חלקי השיעור

מיקום השיעור

אופן הלמידה

שימוש בטכנולוגיה

משך הפעילות

רמת קושי טכנולוגית

זמן הכנה לשיעור